Pasazerka (The Passenger) (1963)
Pasagera
FPS
23.976 FPS
Număr CD-uri / Episoade
1
Descărcări
360
Adăugat: 14-Dec-2016, 12:20
Actualizat: 23-Aug-2023, 19:34
Corecturi şi aducerea la standarde a subtitrării astăzi, 23.08.2023.
I. Arhiva Dappon
01. Pasazerka.1963.REMASTERED.PL.1080p.WEB-DL.H264-TV4TG cu durata de 00:59:03, fişier 1.878.150.634 bytes, FPS 25.000
02. Pasazerka (1963) 1080p x264 AC-3 cu durata de 01:00:47, fişier 4.394.572.608 bytes, FPS 23.976
03. Pasazerka Sonata Premiere cu durata de 00:58:17, fişier 752.767.778 bytes, FPS 25.000
04. Pasazerka_aka_Passenger_1963_DVDRip cu durata de 00:58:27, fişier 1.091.776.922 bytes, FPS 25.000
05. Pasazerka (1963) (DVDrip XviD) cu durata de 00:58:07, fişier 733.925.376 bytes, FPS 25.000.
06. 1963.Pasazerka cu durata de 00:58:07, fişier 733.638.656 bytes, FPS 25.000.
II. Arhiva altora (Eu, Dappon, nu garantez că titrările urcate de alţi uploaderi sunt actualizate şi bine sincronizate şi că textul n-a fost modificat)
Mai multe informații
A German woman on a ship returning to Europe notices a face of another woman which brings recollections from the past. She tells her husband that she had been an overseer in Auschwitz during the war, but she has actually saved a woman's life.
Cel mai faimos film al lui Andrzej Munk a fost totodată și ultimul. Moartea cineastului polonez (1961) în timpul turnării filmului a lăsat pelicula neterminată. Ea a fost reconstruită în 1963 sub forma unui eseu speculativ care reunește problemele pe care Andrzej Munk le pune prin povestea sa și prin personajele sale și întrebările legate de ce ar fi făcut cu ele dacă ar fi reușit să termine filmul. Formula interogației se dovedește potrivită pentru această operă puternică și tenace. Personajul central, Liza (Aleksandra Slaska), își amintește două versiuni ale trecutului său de supraveghetor SS de la Auschwitz: în cea dintâi variantă, „igienizată”, pe care Liza o povestește soțului ei în timpul întoarcerii în Germania după război, la bordul unui vapor de lux, ea reunește, plină de bunavoință, doi îndrăgostiți, prizonieri în lagăr, dar nu poate interveni mai departe în destinele lor. În a doua versiune, mai detaliată, pe care Liza și-o amintește în singurătate, motivele ei intime apar încurcate și tulburi, iar relația sa cu prizoniera – obsesivă. Afară de interesul psihologic al acestei relații, filmul este extraordinar pentru exactitatea terifiantă a tonului și pentru descrierea memorabilă a brutalităților care ies la iveală în fundalul său la periferia conștiinței personajului principal. Acest film fragmentar este nu mai puțin dureros și abrupt decât scurta, dar extraordinara carieră artistică a lui Andrzej Munk. (Chris Fujiwara, autor, editor, preluat din 1001 de filme de văzut într-o viață)
Comentarii (1)