Formula 1
Sper ca echipa Renault sa reuseasca sa stabilizeze masina si sa nu mai faca greseli prostesti. Alonso este un pilot tanar dar cu multa experienta si cu mult talent... sa castige cel mai bun.
In acest moment sansele lui Schumi de a castiga titlul sunt pur ipotetice. Merita, totusi o retragere in plina glorie.
A la guerre....
Imi face si mie cineva un mic rezumat...am ratat cursa.
Fernando Alonso castiga M.P. al Japoniei de la Suzuka la capatul unei curse dramatice in care Michael Schumacher a abandonat, tradat de motor, cu 17 tururi inaintea cursei. Pe doi a incheiat Massa, podiumul fiind completat de Fisichella.
4/53 Cursa se indreapta spre final. Nimeni nu mai forteaza, timpii pe tur fiind undeva la peste 1 minut 34 secunde.
Intr-un geste frumos ce a semanat mai mult a resemnare, Michael Schumacher si-a imbarbatat mecanicii dezamagiti de situatia din cursa.
10/53 Situatia in cursa: 1.Alonso-2.Massa-3.Fisichella-4.Button-5.Raikkonen-6.Trulli-7.Ralf Schumacher-8.Heidfeld.
Neprevazutul isi face aparitia in lupta pentru titlul mondial. Cand totul parea ca merge perfect pentru Michael Schumacher, motorul Ferrari l-a tradat pe german. Alonso conduce detasat cu 14 tururi inaintea de final.
17/53 Michael intra la boxe. Totul decurge normal. Dupa cateva viraje mototul Ferrari cedeaza...Alonso este acum pe primul loc si favorit la castigarea campionatului.
18/53 Alonso a intrat la boxe pentru ultima realimentare si schimb de pneuri (7,2 secunde) in acelasi timp cu Massa.
21/53 Michael obtine in acest moment al cursei timpi mai buni decat Fernando pe toate cele trei sectoare ale circuitului. 5,9 secunde intre ei.
24/53 Problemele de trafi au luat sfarsit pentru primii doi clasati, diferenta stabilizandu-se la cinci secunde. Trulli la a doua oprire la boxe. In cateva tururi sunt asteptati si "tenorii" campionatului.
27/53 Michael ajunge din urma doi piloti intarziati (Barrichello si Liuzzi). Alonso profita si se apropie la mai putin de cinci secunde. Sapaniolul este mai rapid pe primele doua sectoare ale circuitului, Michael revenind pe al treilea.
30/53 Ierarhia momentului: 1.Michael Schumacher-2.Alonso-3.Massa-4.Trulli-5.Ralsf Schumcher-6.Fisichella-7.Heidfeld-8.Raikkonen. 5,2 secunde intre primii doi clasati.
35/53 Michael nu mai ramane pe circuit si alege sa intre la primul pit-stop. Intrarea reusita. Desi a stat 8,9 secunde a iesit in fata lui Alonso. Ecartul dintre cei doi se stabilizeaza din nou la 5 secunde.
38/53 Alonso intra si el la boxe. 8,1 secunde a durat operatiunea de schimbare a pneurilor si realimentarea. Ibericul iese pe patru in fata lui Massa. Michael are suficienta benzina pentru a mai ramane cel putin 7-8 tururi.
39/53 Primele doua locuri din cursa reflecta si pozitiile clasamentului pilotilor. 4,5 secunde in avantaj pentru Michael pe circuit. A intrat si Fisichella la boxe.
40/53 Massa si Ralf la boxe.
41/53 Alonso trece pe trei si se lanseaza in urmarirea duoului de la Ferrari.
42/53 Ralf este din nou ajuns de Alonso care incepe sa-l forteze pe mezinul familie Schumacher.
45/53 Alonso forteaza si iese usor in afara trasei ideale. Spaniolul este acum talonat de Trulli.
Ierarhia s-a stabilizat dupa primele cinci tururi cu Micheal Schumacher la conducere, urmat de Massa, Ralf Schumacher, Alonso, Trulli, Fisichella, Button. La limita punctelor este Raikkonen. Intre Michael si Fernando sunt 3,5 secunde.
50/53 Michael este foarte rapid in acest debut de cursa. A stabilit cel mai rapid tur de circuit cu 1:32.889.
51/53 Michael Schumacher il depaseste pe Felipe Massa si se distanteaza in fruntea cursei. Barrichello este primul intrat la boxe.
53/53 Start in Marele Premiu de Formula 1 al Japoniei. Ferrari au plecat foarte bine. In spate, Alonso a reusit in primul viraj sa treaca deja de Jarno Trulli si sa urce pe patru. Start fara probleme.
Sursa : Onlinesport
Dupa o manevra plina de nesimtire a lui Fisichella, care ar trebui descalificat, M.SCHUMACHER, un adevarat campion, demonstreaza tuturor cum ar trebui sa se conduca si face o cursa de urmarire exceptionala.
Il ajunge din urma pe Fisichella si pentru ca umilinta sa fie mai mare il si depaseste, acesta fiind la un pas de abandon.
Apoi ii arata si viitorului sau inlocuitor, tanarul RAIKKONEN , cum ar trebui sa conduca in viitorul sezon.
BRAVO Ferrari, voi sunteti campionii de drept la constructori, Bravo M.SCHUMACHER, un campion intre campioni!
Lista oficială a piloților și echipelor pentru sezonul 2007 de Formula 1
FIA a anunțat lista oficială a piloților și echipelor care vor participa în sezonul următor de Formula 1. Nu există surprize, cu excepția faptului că Scuderia Toro Rosso nu i-a confirmat încă pe nici unul dintre cei doi piloți, deși aceștia (Vitantonio Liuzzi și Scott Speed) sînt destul de siguri de posturile lor.
Echipa Spyker F1 l-a pus pe listă doar pe Christian Albers, celălalt pilot nefiind confirmat încă. Ce mai aflăm din această listă este că Super Aguri a trecut literele TBA (to be announced) în fața numelui, ceea ce înseamnă că japonezii vor avea un sponsor principal. O altă noutate este faptul că Felippe Massa va avea numărul de concurs 5, același purtat de Michael Schumacher în 2006. Numărul 13 nu a fost luat de nici un pilot.
Iată lista completă publicată de FIA:
Vodafone McLaren Mercedes (Mercedes)
1 Fernando Alonso
2 Lewis Hamilton
ING Renault (Renault)
3 Giancarlo Fisichella
4 Heikki Kovalainen
Scuderia Ferrari Marlboro (Ferrari)
5 Felipe Massa
6 Kimi Raikkonen
Honda Racing F1 Team (Honda)
7 Jenson Button
8 Rubens Barrichello
BMW Sauber F1 Team (BMW)
9 Nick Heidfeld
10 Robert Kubica
Panasonic Toyota Racing (Toyota)
11 Ralf Schumacher
12 Jarno Trulli
Red Bull Racing (Renault)
14 David Coulthard
15 Mark Webber
AT&T Williams (Toyota)
16 Nico Rosberg
17 Alex Wurz
Scuderia Toro Rosso (Ferrari)
18 Încă neconfirmat
19 Încă neconfirmat
Spyker F1 Team (Ferrari)
20 Christijan Albers
21 Încă neconfirmat
TBA Super Aguri F1 Team (Honda)
22 Takuma Sato
23 Anthony Davidson
Acest subiect este închis.