Serial comedie de tradus
Speram sa terminam cat mai repede cu serialul destul de bun zic yo ... Multzumesc cu ocazia asta lu' marioland pentru sprijin !!! :o
chiar daca nu sunt in lista, eu as vota South Park si The Simpsons... pe viitor cred ca ar fi bune niste subtitrari la ele
Nu mi-au placut niciodata South Park si The Simpsons, de aceea nu le-am pus in lista.
Am aruncat o privire pe majoritatea serialelor ce ruleaza acum, si ca sa nu deschid comentarii separat pentru ele, am zis sa imi dau cu parerea aici despre ele, poate mai trezesc interese pentru unele si poate atrag si alti traducatori .
How I Met Your Mother -> Daca v-a placut Friends, o sa va placa sigur! 9/10
The War at Home -> Serial de familie, gen Raymond. Placut. 9/10
Two and a Half Men -> Marita pentru Charlie Sheen, dar nu e prea amuzant. 7/10
Courting Alex -> Nimic iesit din comun. 5/10
Four Kings -> Idem Alex. Mediocru. 6/10
Everybody Hates Chris -> Original, amuzant. 9/10
Two And A Half Men HDTV-Rip are o calitate foarte buna (la fel ca DVD-Rip) si se gasesc primele trei sezoane sub forma asta pe cand sub forma de DVD-Rip se gaseste doar primul sezon.In pus si subtitrarile in engleza de pe [url]www.forom.com[/url] sunt HDTV.
two.and.a.half.men.s03e18.hdtv-lol.vo.srt
two.and.a.half.men.s03e17.hdtv-lol.vo.srt
two.and.a.half.men.s03e13.hdtv.xvid-xor.vo.srt
two.and.a.half.men.s03e16.proper.hdtv-lol.vo.srt
two.and.a.half.men.s03e15.hdtv-lol.vo.srt
two.and.a.half.men.s03e08.hdtv.xvid-tcm.vo.srt
two.and.a.half.men.s03e14.hdtv-lol.vo.srt
two.and.a.half.men.s03e12.hdtv-lol.vo.srt
two.and.a.half.men.s03e10.hdtv.xvid-xor.vo.srt
two.and.a.half.men.s03e09.hdtv.xvid-xor.vo.srt
two.and.a.half.men.s03e07.hdtv.xvid-tcm.vo.srt
two.and.a.half.men.s03e06.hdtv.xvid-tcm.vo.srt
two.and.a.half.men.s03e05.hdtv.xvid-tcm.vo.srt
two.and.a.half.men.s03e04.hdtv.xvid-fov.vo.srt
two.and.a.half.men.s03e03.hdtv-lol.vo.srt
two.and.a.half.men.s03e02.hdtv-lol.vo.srt
two.and.a.half.men.s03e01.hdtv.xvid-tcm.vo.srt
am vazut ca ati tot batut campii despre diferite sitcomuri dar seinfeld unde este???? seria sapte mai are cateva episoade. m-as apuca eu dar e greu cu scoala. am incercat si cu friends versiunea uncut, aceeasi poveste.
poate le face cineva si pe astea. sunt baza intre serialele de comedie.ar mai fi si scrubs. xcum mai ganditi-va. la vara o sa mai fac si eu ceva acolo.
Acest subiect este închis.